Merhaba ben 6+4 günlük hamileyim ağrılı bir şekilde bel ağrım var böle sanki adet olacakmışım gibi leke kanamam yok uzanıp dinleniyorum ama iki gün sonra yine tutuyor normal mi acaba başına böle birsey gelen var mi stres yapıyorum bebeğim benden gidecek diye çok korkuyorum.