KuzeyinAnnesi10 rabbim hayırlı evlat eylesin inşallah, analı babalı büyütsün 🙏
Bende çam Sakura hastanesine kontrole gidiyorum, siz normal mi doğurdunuz sezeryan mı, şuan benim hamileliğim 40 hafta , bugün kontrole gittim heran doğum olabilir dedi doktor 🌸