Dilek_04 Hamileliğin başında kanama olması düşük tehlikesi anlamına gelir hamilelikte hiçbir zaman kanama normal bişey değil. Önleminizi alın Allah on zniyle atlatırsınız çoğu hamilelikte olan birşey yani .