Kızlar merhaba 37+6 yım sol iç bacağımda birden kitlenme tarzı kramp oluyor normal yürürken bile birden oluyor ilk 2 hafta önce olmuştu ama geçmişti bu hafta full bunu yaşadım doktorum magnezyum başladı ikinci olarakta ishal gibiyim afedersiniz ama tuvaletim gelince tutamayacak gibiyim üçüncüsüde bugün ilk defa belim yanar şekilde ağrıdı sanki içten yanıyor regli ağrısı gibi nişanım ve suyum gelmedi ama doğum yaklaşıyor mu 2 hafta önden gidiyordu cuma kontrol var bakalım