Mrv133 beni de korkuttular işte bayılan var onu içince falan diye ben birde yutdışındayım doktor yaptırmak ister misin bile demedi yaptırmak zorundasın dedi gebelik şekerin varsa bebeği de seni de etkiler erken önlem almamız gerekir ha ben yaptırmayacağım diyorsan sorumluluk senindir dedi korka korka gittim hastaneye içeceği verdiler içtim kadına ikincisi yok mu dedim 😂 o kadar tatlı birşey de değildi sadece aç gittiğin için boğazına yapışkan bir tat bırakıyor o mideyi bulandırıyor doktor hareket etme yat dinlen dedi öyle yaptım hiç de beni etkilemedi sonucum temiz çıktı istediğimi yiyebildim ama şeker olsaydı o zaman diyet uygulamak zorunda kalacaktım bir bayan malesef bu yüzden bebeğini kaybetti ve buraya yazdı daha önce