Yenianne92 Selam mutlu anneler Gebelikten once kisa bir sure b komplex vitamini kullanmistim ama biraz ara vermistim gebeligimi fark ettigimde 4+5 gunluktum folikasit icin gec mi kaldim gebelikten once de dogru durust kullanmamistim
Ozge11 Yenianne92 evet 2-3 ay önce başlanmalı diyor ama bence sorun değil. Ben başladıktan 10 gün sonra falan hamile olduğumu öğrendim 😁 12.haftaya kadar kullandım bıraktım.şu an 38.haftamıza giricez çok şükür Rabbime bir sıkıntı yaşamadık.Güzel ve sağlıklı bir hamilelik süreci geçirmeniz dileğiyle..☺️🌸❤️
Yenianne92 Mevaninannesiii ogrenir ogrenmez basladim heryerde gebelikten 3 ay once baslanmali yaziyor evham yaptim sanirm biraz
Mevaninannesiii Yenianne92 hamilelik aklnda yokken kalanlar nasl başlicak ozMn😁 sen şimdden başla canım
Yenianne92 Ozge11 icimi rahatlattiniz cok tesekkur ederim guzel dualarini icin hepimizin huzurlu ve saglikli bir sureci olur insallah
PrensesimDoga Yenianne92 benim dr um gebe olunca içmeye gerek yok diyenlerden şaşırtıcı ama bazı araştırmalar yapılmış onları okuttu ve kullanmadım. Dr unuza sorun, genelde her dr içilmesinden yana. Bir drunuz varsa ona danışın ve ne derse koşulsuz güvenin.
Ozderr Yenianne92 hayır bende senin gibi oldum doktor önemli olan altıncı haftadan sonra kullanımı bizim için dedi. Korkma yani geç kalmış değilsin bir cok yediğimiz şeyin içinde var zaten bir şekilde onlarla az da olsa karsılamıssındır