Nurellaaaaaaa1212 Kızlar selam 2. Gebeliğim sezeryan olucak inşallah önerebileceğiniz iyi bir doktor var mı bir de özel hastanelerden sezeryan fiyatı alanlar bilgi verebilir mi
Hulo2105 Nurellaaaaaaa1212 istinye liv de olacağım benim doktorum 65 bin ama diğer doktorlar 55 binmiş
eymeniko135 Nurellaaaaaaa1212 istanbul şafak haatanesi 23 bin sezeryan 17 bin normal dogum doktorum albert bey bir kere muayneye git baska doktor tercih etmezsin her kontrolum sanki detayli ultrason gibi heryerini inceliyor mukemmel bir doktor
Nurellaaaaaaa1212 Hulo2105 ilk doğumumu iki sene önce özel safa hastanesinde yaptım 5000 tlye simdi 25 bin tl istiyorlar böyle bir artış yok bir de hastane hastane olsa
Hulo2105 Nurellaaaaaaa1212 valla inan ki bak mayıs son sorduk 55 bin dedi ama haziranda zam gelecek dedi neyin zammıysa. Bak 10 bin lira gelmiş az bir oran da değil 2-3 bin gelse anlarım da. Yılda 4-5 kere zam yapıyorlar
Sazakx1834 Özel duygu hastanesi 25 bin Saide karaagacoglu çok iyi bı doktor hastanede çok temiz gönül rahatligi ile tavsiye ederim doktor çok ilgili
Nurellaaaaaaa1212 Sazakx1834 gaziosmanpaşa da sanırım eskiden oturduğum yetde hastaneye hakimim ama cok uzak suan bana avcılardayım ailede tek arabası olan ve kullanan da ben olduğum için tercih etmedim yoksa cok severşm o doktoru
Alisde eymeniko135 albert bey harika bi doktor bende hemen yan odasindaki defne hocaya giderdim 1 kez de albert beye gittim.500 evler ozel safakta dogurdum harika bir dogum harika bir hastane simdi.istanbulda oturmuyorum.okadar uzgunumki kosa kosa oraya giderdim sansim olsa 😔