Ayvareceli Kızlar doğuma az kaldı grip oldum burnum tıkalı doktor iliadin verdi. Kortizonlu olduğu için bi şüpheye düştüm. Kullanan var mı gebelik döneminde
Busekrtl Ayvareceli Bana doktor zararlı dedi ya nasıl doktor verdi onu sana ben bilmeden 5 gün filan kullandım direk kana karışıyormuş ve dediğin gibi kortizonlu zararlıymış inşallah bir sorun olmaz bence serum fizyolojik al
myavocado Ayvareceli kullanımı önerilmiyor genelde ama doktor vermiş tabii daha iyi bilir. Yine de bence tuzlu su ile burnunuzu yıkamayı filan deneyin, çok zorda kalamdıkça kullanmayın
Zuleyha_18 Ayvareceli ama doktor yazdı demissiniz kullanabilirsiniz doğuma az kaldığı için yazmış olabilir
Ayvareceli Son günlerim artık senin riskli dönemin geçti dedi. Sordum kuşlanılmıyor diye biliyorum, kuşlanabilir miyim dedim evet kullanabilirsin dedi. Grübünin doğuma kadar geçmesi lazım bebek açısından dedi
Ayvareceli myavocado bende öyle düşünüyorum. Alcam ama kenarda dursun, okyanus suyu alcam kullanmak için
Almad Okyanus suyu benim burnumu asla açmadı 2 kere grip oldum bu zamana kadar 24 hafyalık hamileyim ilk gribimde iliadin kullandım doktorada sormadım adla nefes alamıyordum onsuz 2. Gribimde tek burun açık şekilde atlattım allahtan günde 1 2 kere sıkmaya çalışıyordum çok şükür iyi ikerliyoruz şuanda
gizmolatapia Ayvareceli iliadin kortizol icermiyor buarada alfa sempatomimetik yani kasici. Gebelik kategorisi etken madde oranina gore b veya c olarak degisiyor merck olanin prospektusu gebelik kategorisi b ( calismalar anneyle bebege zarari yok demis) direkt iliadin olan c (hayvan calismalarinda hayvan bebegine zarari olmus ama insan bebegine zarari bilinmiyor demek) kullanmak istemezseniz kullanmayin onemli olan icinizin rahat etmesi fizyolojik salin kullanin gecmis olsun.
Ayvareceli gizmolatapia inanın öyle zannediyordum çok zorda kalırsam kullanırım demin tuzlu su yıkama yaptım biraz açıldı gibi
Evrimnbe Ayvareceli tavsiye verebilirim bana çok iyi geliyor kaynar suyun içine leğene böyle 2 tatlı kaşığı kadar viksi koyun eritip karıştırın sonra kafanıza havlu kapatıp leğendeki suyun buharına tutun o havayı çekin burnunuzdan buhar havlunun içinde kalsın dışarıya çıkmasın 5 6 kere nefes alıp verin sonra dinlenin biraz açın havluyu sonra kapatıp aynı şeyi son kez tekrarlayın kışın ben çok kullanıyorum bu yöntemi illadin den iyidir illadın bağımlılık yapıyor bir de
Minnaksever Ayvareceli iliadin tam bir illet bağımlı yapıyor kuzenim bağımlıydı resmen ve hamileyken de kullandı bence normal zamanda bile asla kullanılmaması gereken bı ilaç.burnunuz tikaliysa bıyık bölgenize nane yağı sürün 3 saniyede mis gibi baş ağrısına da iyi geliyor