Ben korkudan 1 hafta ertelemiştim hemşire nerdeyse eve gelecekti 😂 kesinlikle yapılmalı, boşuna korkmuşum minicik bebek iğnesi ile yapıyorlar ağrın olursa parol iç demişlerdi ona bile gerek kalmadı bugünde ikinci dozu oldum eve geldim yemek temizlik yaptım