eylulmucizem_ İlk gebeliğimde 24. Haftada gelmişti sütüm. Elleyip sağmadığın sürece bir sıkıntı olmaz zaten artık az da kalmış doğuma hiç merak etmeyin. Bu arada benim 2. Gebeliğim ve hamile kaldığım zamandan beri sütüm geliyor. Prolaktinim yüksekti. Belki moral olur bu sana şuan 19 haftalık