Kızlar size tavsiyem bu kadar para harcamanıza gerek yok bir hadi bilemedin iki kez anca giyiyorlar hastane çıkışını çoklu set almaya gerek yok tabi yine siz bilirsiniz ben heves edip bi sürü yenidoğan takım aldım bebeğim hiçbirini giyemedi hemen küçüldüler ki daha 25 günlük😂 onun yerine zıbın tulum şapka şeklinde 3 lü takımlar daha mantıklı oluyor ve tulumların kendinden eldivenli olmasına dikkat edin. Zevkinize göre de battaniye müslin falan alırsınız.