Merhaba benimde 40 hafta gebeliğim bugün kontrole gittim 3 günde bi gitmemi istedi, herşey yolundaysa 2 haftalık bi süremiz kalmış. Su veya düzenli sancılar kanama vs. Olursa direk gel dedi. Bekliyorum bakalım doğuma dair hiçbir belirti yok, heran gelebilir ama sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🌸🙏