Arkadaslar 17 haftaligim suan normalde hep universite arastirma hastanesine gidiyorum sira bulamadigim icin devlet hastanesine gittim bugun ve dusuk riskim oldugunu kanama alani oldugun soyledi bnde yarn icin ozele randevu aldm basina boyle bisey gelen oldumu