Linaaden Esay canım ben hem erken hem normal test aldım ıkı gebelıgımde de kasette daha belırgın cıktı bılıyo musun
Esay Linaaden Gerçekten mi? Şaşırdım 😌 O zaman yarın sabah kesin kaset deniyorum iki gün var daha regl olmama. Sen kaseti kaç gün kala yapmıştın canım?
Esay Linaaden İlk gebeliğimde adete 5 gün kala erken gebelik ile öğrenmiştim. Bunda da öyle olur diye düşündüm açıkçası. 5 gün kala yaptığımda negatifti. Bugün de işte görseldeki gibi çıktı
Linaaden Esay canım benım uygulama 6 gun var gosterıyordu hem erken hem normal yaptım ıkısındede benım kasette daha belırgın cıktı bazıları dıyor kasette cıkmıyo ama benım de tecrubem bu sekılde garıp ama 😁
Esay MelodyFairy ayy evet ben senin postta gördüm sanırım. O yüzden çok sevinemedim 😞 Nasıl olabiliyor bu? Peki senin ikinci çizgi ilk 10 dakikada mı çıkmıştı canım?
Esay MelodyFairy Eczacı bir de çok güvenilir diye verdi🫣 Artımed’in vardı bir de. Bunun yanlış sonuç çıkardığına ilişkin geri bildirim aldık ama days doctoru kullananlar hep doğru sonuç alıyor dedi
MelodyFairy Esay demelerine inanmıyorum 🙄 üretilen yerler de bir sıkıntı var artık sanırım çünkü sadece bu marka ve artimed de değil çoğu garip artık 🥹🤷🏻♀️ama inşallah senin pozitif çıkar canım
Saltdua Esay inşallah vardır canım gecen eltim bu markayı alıp yaptı silik çıktı ve diğer gün hasta oldu hamile değilmiş
Esay Saltdua hadi ya😞 Yarın kaset test yapacağım. Eğer onda silik çizgi görürsem gidip kan vermeyi düşünüyorum
Gamzebz Canım bu marka yalancı pozitif çıkarabiliyor malesef geçen ay aynı şeyi yaşadım bende silik çizgi çıktı ama regl oldum inşallah seninki öyle değildir