Duru_su12 kimysal sa zaten kendi kendine kanama ile son bulacak ama suan bos gebelik diyebilmek icin cok erken .Ben de betam 53 iken ogrenmistim ama iki gune bir kan verip kendime hic eziyet etmedim gittim bir hafta sonra bikez verdim yuksekti kese bile gozukmemisti doktor tekrar kan istemedi bir hafta sonra gel dedi keseye bakmisti .Yani belki norml gebeliktir canm seninki neden hemen kimyasal yada bos gebelik gibi kotu dusunceler bürüdü aklinj