fatmaanurr1 ben de 25+1 im sıcaklar beni zorluyor en çok. Bel agrisi ve kramplar oluyor ama artık daha idare edilir boyuta geldi alıştım. Karnım büyümeye başladı daha yeni eğilip kalkmak eskisi kadar kolay değil bir de hareketlerini düzenli hissetsem sevincem. Aslında hergun var hareket ama geçen haftalarda sertti ve daha coktu bu hafta daha hafif derinden geliyor daha sakin