Dün kontrolüm vardı doktor alttan muane etti açığım varmı diye . Yokmuş yürüyüş yapmamı istedi herneyse dün ağrım vardı 1 saatte 1 gelen sonra geçti
Bugünde merdiven yürüyüşü yaptım akşama bi baktım nişanım gelmiş kanlı değil di yani baya fazla geldi suan ağrım yoksa ben mi ayırt edemiyorum ilk kızımda hafif kanli gelmişti burda kan yok nisan mı dir acaba???? 🫠
(40 haftalığım )