31 haftalık hamileyim bugün idrar verdim eritrosit degerim 229 çıkmış normal aralığı 0-3 arasi lökosit normal daha önce 2 tane taş düşürdüm ara ara da kum döktüm bu değer cok mu fazla taş mı kum mu acaba yine başına gelen var mı acaba değeri bu kadar yüksek olup kum döken var mi inşallah taş değildir değer yüksek olunca taş olmasından korkuyorum