Zuneyha Hanımlar merhaba 21 haftalık hamileyim bu aralar çok gaz sancısı yaşıyorum gebelikten önce de gaz sıkışması yaşardım göbeğim büyüdükçe daha da arttı ne iyi gelir siz yasadiniz mi
selencinaar Zuneyha ayıptır demesi kayısı suyu ve kuru kaysıı yemiştim iyi geliyor bende 16 haftadayım yaşamıyorum uzun zamandır kimseninde yaşamaması dileği ile😄
Annelikmghb Zuneyha benimde basima geldi elinizi karninizda saat yönünde gezdirin ılık su ve kuru kaysi iyi geliyor
Evrimnbe Zuneyha sabahları aç karna sıcak suya 3 adet gün kurusu koyun yarımsaat beklesin suyunu için ve kayısıları yiyin bunu düzenli her sabah yapın rahatlarsınız bana iyi geçiyor