-ULKER55- benim de yarın yatış günüm miad gebelik diye gün verdi dr. 2200 gram 37+0 oluyoruz yarın, büyük ihtimalle alıcaz dedi dr. Önceki gebeliklerimde de gelişim geriliği vardı, yatış verip takip ediyorlar belli kontroller oluyo, her şey yolunda ise bekletiyor dr lar hemen alma taraftarı değiller.