Diyabetlianne Kızlar ovulasyon günümü değerlendirdim bugün tam 10. Günü doldu sizce ne zaman test yapmalıyım regl olmayı bekleyemicem galiba
zlemceylan Diyabetlianne belli olabilir belki ama net bir şekilde bakmak istersen 3-4 gün sonra belli olur canım
Dilekulgtt Diyabetlianne yumurtlamadan 14 gun sonra test yaparsan cikar insallah canim gec döllenme olmadiysa
Liimon Kubraylvc benim de aynı fotoğraf ekliyorum fikir olsun. Bu erken gebelik testi. Yarın 15. Gün randevum var gidicem bakalım. Şimdi baya koyu ikinci çizgi
Dilekulgtt Diyabetlianne cok cok silik çıktı golge gibiydi ilk idrarla yapmistim 2 gun sonra farkli marka denedim ondada silik cikti bi kac gun boyle tekrarladim yanilma olmasin diye bugun tam belirtili cikti koyu cikti testim yarin kan vericem 🥰
Dilekulgtt Kubraylvc cnm şöyle soylim ilk olarak inovotia gebelik testiyle cok cok silikti daha sonra labquick kullandim oda silik cikti bi kac gun bu marka denedim sonra eczaneden aldim rool diye marka onuda denedim bu yaptigim labquick ama