Meral0147 furaley678 belli olmaz bu işler benim bat tarihimden sonra yaptım gene negatifti hastanede kan verdim hamileydim silerim seninkinde öyle olur
zlemceylan furaley678 olsun canım bir arkadaşımızın da öyle erken gebelik testi ile geç öğrendi geç döllenmeymiş
furaley678 furaley678 Ben de bugün bir akıntı var sabah ve akşam geldi bilmiyorum herhalde regl olacağım gibi neden akıntı geldiğini de anlamadım normalde yok böyle bir şey @Hgmom1
mrvess furaley678 benim de bat 17 ben 2 gün önce kasetle yaptım negatif . Erken gebelik testi yapmadım ama normal yaptım
Hgmom1 furaley678 dün kasigimin ağrısından duramadim resmen. Adet olmuşum gibi ağrıdı resmen. Akıntı yine yok. Cumartesi test yapsam mı karasizim 😶
Hgmom1 mrvess bende aynı şekil dün yapmıştım negatifti kaset testte. Cumartesi mi yapsam pazartesi mi karar veremedim
mrvess Hgmom1 ben test almıyorum bilerek dayanamam yaparım hemen diye 😅 pazartesiye kadar gelmezse kan vericem direk
furaley678 mrvess @Hgmom1 Ben adet olacağımı düşünüyorum ki olmazsam bir hafta gecikirse test yaparım negatif görmekten korkuyorum