anneyim_
Son adet tarihine göre 8 haftalığım ama kese 6 haftalık bebek ise 5+5 kalp atışı yok ama seyirme var dediler iki doktora gittim biri gelişme olmadığını boş gebelik olabileceğini sağlıklı gebelik olmadığını kürtaj olmam gerektiğini söyledi ikinci gittiğim doktor ise bebeği oluşturacak embriyo var kalp atışı yok ama olacakmış gibi seyirme var dedi çok korkuyorum geç döllenme olabileceği ihtimalini de söyledi ama olumsuza daha yakınız dedi başına böyle bişey gelip bebeği gelişen kalp atışı olan var mı lütfen yardımcı olun