Annelikmghb Dunden beri ölüyorum migdem şiş ne yapsam gecmiyor idrar yolu enfeksiyonu cikti ilac verdiler ama geçmiyor 2 defa gittim hastaneye migdemde sürekli kramp var acilde dün bi serum verildi eve geldim bi akıl verin lütfen
Ayse0575 Annelikmghb laktozsuz süt içiyorum ben gaz yapmaması için. Kadın doğumcunuza söylediniz mi bi şey dedi mi bunun için
E-arslnogl Benimde şiddetli mide ağrım oluyor bazen rahatlatan tek şey rezene çayı. Kramp şeklinde giriyor yerlerde kıvranıyordum ilk gebeligimdede rezene rahatlatıyordu ama sonuçta bitki çayı doktorunuza danışıp deneseniz daha iyi olur