Sclemr bende aynıyım valla her gün farklıyım bir gün aşırı enerjik bir gün yatalak gibi ve 2 yaşında oğlum var Allahtan herkes çok destek oluyor şanslıyım o yüzden bi doğursak rahatlayacağız bir yandanda bak 3 bitti 6 ay kaldı diyip kendimi teselli ediyorum 😂