Nurbyk0306 Mrb hanımlar ilk dogumumda sezeryan olmuştum ve hastanede 2 gün kalmıştım sonrasında şuan kimisi 1 gün kaliyosun diyor kimisi 2 gün bilgisi olan varmı acaba birde eş kalabiliyormu devlet Hastanesi’nde esimden Baska yanımda kalıcak kimse yok çünkü
2mnnosanne123 Nurbyk0306 malesef eş kalamıyor ben bu yüzden özelde doğum yapacam zaten devltekilerdem yana yüzümde gülmedi alsalar bile yine yapmam herlde gazını yaptıktan sonra çıkabılıryorsun diye biliyorum
Eda1254 Nurbyk0306 bendede aynı sorun oldu gurbetteyiz bizde eşleri hiçbir yere almiyolar gerçi artık hasta yakın almiyolar ama refaketci olarak erkeği kabul etmeyebilirler benimde görümcem geldi bu yüzden her an doğum olursa yanımda biri olması icin
Nurbyk0306 2mnnosanne123 bende eş kalamiuor diye biliyorum ama kalcak baska kimsem yok malesef yani 1 günde de cikarabiliyorlarmi
2mnnosanne123 Nurbyk0306 benimde malesef kalacak kimsem yok memlkette yapacam zaten doğumu ama siz yine bi yapacagınız hastnyle konuşun