Kızlar merhaba ilk gebeliğimde 39 ile hamile kalmıştım 60 ile doğuma girmiştim bu ikinci gebeliğim 45 ike gebe kaldım hala aynıyım 18 haftalığız bu durum normal mi acaba garip geliyor bana ilkte çok kilo alıp ikincide alamamak kilo alabilmek için tavsiyeniz var mıdır ?