Dml991 o kadar karışığım kı bu durumda, ılk bebegım 33 haftanın sonunda doğdu. Suan serklajlıyım ama korkuyorum ya erken doğarsa dıye Temızlık ışını 33 başında yaptırcam ne olur ne olmaz yardımcı abla cam perdeleri halletse yeter serklajlıyım ya yasak bana zaten yağmur falan oluyor camlar kışın o kadar kırlı durmaz sanırım doğumum aralık sonunda olacak ama 1 ay evvelden yaptırsammı kararsız kaldım dıger türlü haftalık temızlıgımı ben yapıyorum cam perde haric