Ecegurkas Merhaba kızlar 37 haftalık hamileyim beyaz akıntım çok yoğun gelmeye başladı koku veya kaşıntı yok doğum belirtisi midir
Sariilayda16 Ecegurkas enfeksiyon olabilir benimde aynı şekilde akıntım beyaz ve koyulaştı doktoruma gidince söyledim fitil verdi 3 günde geçti normal doğum planlayan kişilerde akıntının koyulaşması yırtılmaya sebep olabilir miş
Ece5454 Ecegurkas 35 deyim bende de artmaya başladı bende bebiş baskısından dolayıdır diye düşünüyorum
Ecegurkas Sariilayda16 bende enfeksiyon olduğunu düsündüm fakat kaşıntı ve koku eşlik etmeyince doktorum sıkıntı yoktur demişti bende o yüzden erken doğumun belirtisi olur mu diye kaygılandım