Merhabalar ben bu ay adet düzensizliğim nedeniyle kadın doktora gittim 1 senedir çocuk olmuyordu daha sonrasında doktorum bana letu adlı bir ilaç verdi ve yumurtlarım büyüdüğünde çatlama iğnesi vereceğini söyledi yumurtlarım ilaç sayesinde büyüdü ve çatlatma iğnesini oldum iğneyi olalı tam 7 gün oldu bugün ama aşırı derece de iki gündür halsizliğim ve uykum var delirecek halsizlikten ve uyku halinden olduğum yerde uyukluyorum sizce neden olur siz böyle birşey yaşadınızmı