Kızlar gebeliğimi öğrendiğimden beri her hafta kan istedi doktorum en son cuma günü verdim 5232 beta çıktı ve keseyi gördüm haftaya tekrar gel dedi o zaman 7+5 gün olmuş olucak gideceğim yine mi kan alırlar acaba damarım bulunamıyor resmen oyuyorlar kollarımı