K11- Merhabalar, yarın 37+4 oluyoruz kontrolüm var alttan muayne edicem demişti doktorum hiç yaptırmadım nasıl oluyor eliyle mi yapıyor alet mi kullanılıyor biraz tedirginim acı oluşuyor mu yardım ☹️
Tugces09 K11- ben 38+5 im henüz alttan muayene yapılmadı ama çatı muayenesi elle yapılıyor diye biliyorum
Ummuarbc K11- ben 35 haftalıkken oldum ben abartildigi kadar değil kendini kasma anlık oluyor parmağını sokup bakıyor
sevvalcik Canım kendini kasma sakın öyle anlatıldığı gibi acısı olmuyor kendi adıma 38. Haftada yapmıştı doktor acı falan hissetmedim akışına bırak
Tue16- K11- bende dün oldum 37+0 elle yapıyor,biraz acıyo tabi ama,dayanırsın sıkma kendini,normal doğum istiyorsak alışacaz dayanıcaz böyle şeylere😀
Senuska Ben dün oldum korkuyodum çok da gergindim ama derin nefes alıp verene kadar bitti hiç anlamadım bile. Doğru nefesin çok faydasını gördüm 😌
K11- Bende girdim dün doktor dibine kadar biraz zorladı 2 kere yaptı çünki suyumu az gördü sızıntı mı var diye kontrol amaçlı