Smsk92 Basakaya 29+2 de 1250 geldik bizde doktorumuz normal dedi son haftalarda alıyor bebek en çok kiloyu. 35 haftadan sonra 3000 leri görüyor bebek endişelenme ☺️☺️
Merveoz 27 haftalıkken1.300 grmdı 2 hftaya kontrolüm var sırt ağrım cogaldı kiloda artmştr herlde bebişin 🤗😍👼🏻
Yavrusuveannesi Tgc0101 bende 37+6 yım 3 kilo dedi az geldi bana ,doktorum küçük ölçerim ama ben diyo sizin ki net mi söyledi.
payidar Bana 22+0 22-24 cm civarında dedi doktorum dün ancak 2 hafta önce zaten 22cm di uzamadı mı bu cocuk yoksa doktor yanlısmı ölctü anlamadım 🙄
Beyzagzn Kiz ve erkek bebege gore degisir ama cinsiyetle yazilsa daha iyi ayrica kilolu bebek iyi degil dediler sekerden dolayi