Arzu501 benim oğlum 36+5 te 32 ye uyumlu 2 kilo doğdu, sarılıktan dolayı 7 gün bekledik. Bu bebeğim de 37+0 da bu cuma doğacak, gelişimi 32-33 haftalarda 2200 gram, dr ile konuştum küvez süreci olursa 10 gün falan durur en fazla dedi. Rabbim sizin bebişe de sağ selamet çabuk kavuşma nasip etsin 🤲🏼