Arkadaşlar merhaba 2.gebeliğim bu.İlk gebeliğim de tansiyon ve gebelik zehirlenmesi gibi sebeplerden bebeğim 35+4 te dünyaya geldi.Bu durumun ikinci gebelikte de yaşanması mümkün mü? Benimle aynı durumda olan var mı acaba ? Bi kaç gündür tansiyonum yüksek ve ellerim ayaklarım şişmiş durumda.Henüz 28 haftalık olduk bana erken gibi geldi ödem falan.İlki erken olduysa ikincisinin de erken olma ihtimali var mıdır?