Kubra-1997 Kızlar çok beyaz akıntım var ve ara ara sol kasığıma ağrı giriyor Sebebi nedir gebelik belirtisi mi sizce Adetime 6 gün kaldı çok istiyorum Rabbim herkese evlat nasip etsin
Nazgrr Kubra-1997 herkeste farklı olabilir canım ama bende çok yoğun beyaz akıntım vardı bir farklılık olduğunu anlamıştım birde sürekli uyuyordum . Sen yinede adetin gecikmesini bekle . Allahım gönlüne göre versin 💜
Kubra-1997 Nazgrr ya amin Allahım nolur tutsun Çok beyaz akıntım var uykum da oluyor ama bilmiyorum ki 11 aydır uğraşıyorum
Nazgrr Kubra-1997 inşallah hamilesindir canım ☺️ Kendini strese sokma 1 hafta daha bekle kendinden çok emin olursan erkenden test yaparsın. İnsan hissediyor ya vücutta farklı bir şey olduğunu