Ebbruc Sevvalll42 tatlı bişeyler ye sol tarafına doğru uzan biraz bekle canım, o haftalarda normal oluyo sürekli hareketli olmaması
Nazgrr Sevvalll42 Canım bende 20. Haftamdayım bebek bazen çok hareketli birkaç günde hareketsiz onlarda yoruluyor anne karnında uyumakla meşgul😀 Gün içinde biz sadece güçlü olan hareketlerini hissediyoruz ☺️
tamamdanolmuss Tazehamilee 11.haftamda çıkan karnım 😂 gaz ya da şişkinlik falan değil şimdi 31+5im 9.ayda falan sanıyolar beni
Sarina98 Sevvalll42 Tatlı ye hareketini hiss etmediginde ve ya kahve iç. Bir şeylerle meskul ol yeme içme gibi. O zaman baya haraket ediyorlar
Ebbruc Sevvalll42 iyi bari, bende çok nadir hissediyorum ama haftası küçük diye dert etmiyorum 😂 bazen arka arkaya vuruyo bazen hiç vurmuyor sıpa
Sevvalll42 Ebbruc aslında biliyorum sürekli hareket etmez bi çocuk ama içimdeki korkular vesveseler …🥲
0701 Sevvalll42 merhabalar bende çok vesveseliyim 20 haftadayım bir hafta önceydi ultrasonda hareketleri günde bir iki defa da olsa hissediyorum ama bugün hiç hissedemedim çok tedirginim
sacmalamakizim Sevvalll42 Normal bence benimki de 2 gün hareket etmediği oluyor, sonra hiç bir şey yapmıyorken kendi kendine hareket ediyor, sanırım içeride keyifleri yerinde gece gündüz ayırt edebiliyorlarmış, ondan bence hareket etmemesi.
Gzmmgzmm Peki bazen o kadar kuvvetlı vuruyor kı vajınada bile aynı şiddetle hıssedıyorum bu normal mi 24+4 ???