11 haftalıkken doktorum kız bebeğe benziyor dedi sonra 14. Hafta da erkek dedi ama biz tabi emin olamadığımız için detaylı ultrasonu bekliyoruz. İlk bebeğimiz erkek olunca kız istiyor gönül ama sağlıklı olsun tabi önemli olan o.
(Bir de ben başından beri hep kız hissediyorum doktorum erkek demesine rağmen hep içimden kız bebek diye geçiyor anneler yanılır mı, bilmiyorum.😅)