Kızlar 35+5 günlük hamileyim. Sabah uyanır uyanmaz kahvaltı yaptım sonra hepsini kustum. Hastaneye giderken de yolda vişne suyu bir iki çikolata yiyip nstye baglandım su falan icmemistim. Neyse doktor nst sonucuna bakıp direkt acile yönlendirdi serum taktılar bende o ara tekrar su içtim bir iki çikolata daha yedim. Çok şükür ikinci nst düzenli çıktı haftaya tekrar gel dedi ama ben hala korkuyorum son haftalarim daha rahat gecirmek istiyorum ama stres yapıyorum ya olumsuz bişey olursa diye beni biraz rahatlatin nolur. Geçen haftada sabahki nstde sancı çıkmıştı öğleden sonra tekrar yapınca düzelmişti