hlymr Sedef binöz derim başka bişey demem . Erdem hastanesine giderken son 4 gün kala ilk kadriye hanımla görüştüm ama ısınamadım. Sedef hanıma gittim ve 3 gün sonra harika bi sezeryan geçirdim yaklaşımı, güven verisi tecrübesi harikaydı ilk sezeryanimda ayılma ve çok Şancı yaşadım ama bunda ilk gün ayaktaydım. Pazar günü çıkışımız di doktorum beni görmeden çıkışımı vermesi ve izinli gününde benim için geldi tabi sizin kararınız ama ben sedef hanımdan çok memnun kaldım ayrıca hastane harika eğer boş ise 712 numaralı odayı ayirttirin harika bi oda ve diğerlerine göre daha büyük ❤