Hasel0503 5+4 hamileyim Son adet tarihine gore doktora gitmedim hala. Haftaya gidicem. Bi o kadar merak ediyorum bu yil hangi cinsiyet çoğunlukta
Meliikeozdmr Hasel0503 7. Haftadan önce gitmemenizi tavsiye ederim hem kalp atışını da duymuş olursunuz gittiğinizde 🫠 erkek senesi diyebilirim bende dahil çevrem hep erkek 🤭
neslsah-1 Hasel0503 bnce cinsiyet sene si diye bişey yok hep son zamanlarda duyuyorum bu öuhabbeti eltim hamile benden 1 ay önce doğumu onun kızı olcak benm oğlum çevreöde böyle mesela kız olanda var erkekte tamamwn babayla alakalı bnce
Ayvareceli Benim de erkek ama bu son aylarda hamile kalanlrın hep kız. Ay ay değişiyor bence ya. Benden 1-2 ay öncesi full kızdı mesela. Gebe okulunda 23 gebeydik 2 kişinin erkek gerisi kızdı mesela
Hasret3449 Ayvareceli aynen katılıyorum 2025 senesine girenler genelde kız mesela ben dahil tam altı kişi akrabam hepsi kız😄
Hasel0503 Ayvareceli 1 oglum Var cok sukur bunda icime cok kiz doğuyor gerci bi yandanda cok istiyiruz kiz olsun once sağlıklı olsunlar tabi rabbim kucagimiza versin
Ayvareceli Hasel0503 10 günüm kaldı doğuma ilk bebeğim çok heyecanlıyım i. Sağlıkla kolaylıkla kucağıma alsam kız erkek farketmiyor inanın. Rabbim sizede kalbinizdekini hayırlısıyla versin 🌸