Kızlar dün şeker yüklemesi yapıldı 50 gr. 1 saat sonra kan alındı 237 cıkmış çok canım sıkıldı hemen bi alet aldım evde baktım bugün tokluk şekerim 88 cıktı oglende 102 cıktı yani şekerim olsa şekerim yüksek cıkmaz mı evdede yarın doktoruma gidicem ama korkuyorum bebegıme bısey olur dıye …