zilantc Bugün hava çok sıcak ve ben kendimi aşırı bitkin hissediyorum. Dün gece adam akıllı yatamadım karnımdaki sankş artık oraya sıgmıyor. Patlayacak gibiyim şuan. 37. Haftadayım böyle olmak normal mi ? Dogum belirtisi mi ?