Benim fsh 10.6 çıktı doktorum proxyfemin önerdi 3 ay kullanımdan sonra çok kişiden gebelik haberi aldım dedi. Aynı şekilde teyzem de onunla hamile kaldı 2 aydır kullanıyorum adet kanamam bile sağlıklı hale geldi önümüzdeki ay tekrar kan vericem . Bi bakın derim içeriği çok iyi