Reglim 2 gün gecikti aynı zamanda farklı markalarda test yaptım silik bir şekilde pozitif yanıt aldım doktora gittim ultrasonda ovulasyon gerçekleşmiş rahim duvarı kalınlaşmış falan dedi kan tahlili istedi ama beta 1.20 çıktı 1 hafta daha bekleyelim dedi yükselme ihtimali var mı sizce?