Caglaaa37 hamile kaldığımdan beri özellikle 1 aydır benim de aynı şekilde ağrım var. Hep unutuyorum doktora sormayı ama magnezyum eksikliği diyenler var, kuyruk sokumu ve bel kısmı karın/bebek büyüdükçe ağrır normal diyenler var. Ben de bilemedim 🤷🏼♀️