Kızlar 27. Haftamdayım bir anda en arkada 20 lik dişimin ucu cıkmıs, sızlama yapıyor. İnternetten arastırdıgım kadarıyla bu haftalarda çekim vs yapılabilir risksiz yazıyor hatta apse vs yaparsa daha zararlıymıs çektirmekten enfeksiyon riskinden dolayı doktora danışacağım fakat SÖZÜN ÖZÜ gebeliğinde diş çektiren var mı?