Bat bu gündü bi haftadır inanılmaz karnım şiş ara ara batma oluyor mide bulantısıda oluyor . Normal adet dönemlerimden önce göğüste batma hassasiyet olurdu şimdi sadece şiş ağrı sızı yok . Bu gün adet olmayınca test yaptım negatif çıktı sizce pozitife döner mi ???