19 haftalık hamıleyım serklajlıyım daha evvel bunu yasamadıgım ıcın ılk bebegımde pek anlayamıyorum. arada bazen karnım gerılıyor ve bı kısım sertlesıyor sertleşen bölgeye dokunduğumda bısey varmıs gıbı oluyor bu ney neyın nesı tehlıkelı bısey mı ve o dokunduğum ne cozemedım kı