Melike3506 Geç oldu biraz ama yeni gördüm evet canım çok şükür hamileyim. Ama ben ovülasyon testleriyle hamile kalamadım maalesef her ay pozitif çıkmasına rağmen. Kalanlar çok tabi ki. Doktorum testlerin yanıltabildiğini söyledi. Yumurta tembelliği varmış bende gelişip çatlamıyordu. Ben de doktor takibi ve klomen sonrasında çatlatma iğnesi ile hamile kaldım.